Førstkommende søndag 31. mai inviterer vi til restaureringsdugnad ved Kjerringhøgda i Østmarka. Vi har ei drenert myr som vi skal forsøke å sette i stand, ved å lage torvdemninger med spader. Dette gjør vi i forbindelse med dugnadsuka «Make a difference week». Arbeidet på myra vil pågå også tirsdag til fredag i neste uke. Alle er velkommen!
Les mer og se skjema for å registrere interesse på Statsforvalteren sin nettside: Bli med og redde ei myr i Østmarka | Statsforvalteren i Østfold, Buskerud, Oslo og Akershus

